Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima uz račun koji je stigao uz robu:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom prodavnice Pro-Technic fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na 021/6917-548 , slanjem e-maila na alatibecej@gmail.com, ili dolaskom u maloprodaju gde je kupio robu. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da artikal donese u našu radnju).
Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u našu radnju u Bečej (Tančić Mihačlja 61; 21220 Bečej). Kupac će na ovu adresu poslati:
- Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)
- Original fiskalni račun ili fakturu
- Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,...)
- Ukoliko je roba poručena preko WEB-a poslaće nam i uredno popunjen jednostrani raskid ugovora koji može naći na sajtu (na dnu ove strane)
Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.
U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, možete prekinuti saradnju sa nama, a obavestićete nas tako što ćete nam dostaviti formular za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan za preuzimanje ispod.
Način na koji je roba plaćena je i način na koji će povraćaj sredstava biti urađen.
Ukoliko je plaćeno u gotovini, vršimo povraćaj sredstava na tekući račun kupca koji je potrebno dostaviti.
Ukoliko je plaćeno online karticom, sredstva se vraćaju na karticu automatizovanim sistemom.
Ukoliko se utvrdi da je našom greškom došlo do problema, netačna isporuka, pogrešan artikal, roba se o našem trošku šalje nazad.
Dokumenti: